Cat din noi

Cred ca, de cand am creat turnul Babel, am intrat cu totii in el si nu am mai iesit niciodata. Este o grota unde stam inghesuiti si nimeni nu vede nimic. Poate. Zic doar, este o teorie in care as putea crede, dar in care nu as vrea sa cred.

Sunt inca prea tanara si mai am timp. Cred. Sper! Aproape ca este penibil sa sper ca, odata cu trecerea anilor, ideea de poveste nemuritoare din basme imi va reveni. Dramatizez in mintea mea, victimizez si dau vina pe altii, pe ei, fostii mei prieteni, pe ei, pe potentialii mei prieteni. Este stupid si copilaresc. Si trist, pentru ca 26 de ani ar trebui sa fie…nu stiu… Mi se pare ca suna putin. Si suna a inceput de drum. Si a vise. Si a naivitate. Poate dau definitia de 20 de ani si am uitat sa ma maturizez.

Dar, inevitabil, in urma tuturor lucrurilor care se intampla in viata mea, trag concluzii. Pun intrebari si trag concluzii. In ultima vreme, intrebarea existentiala s-a legat de limbajul sufletului. Si de sufletele pereche – intotdeauna am avut o problema cu sufletele pereche.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Am obosit. E din cauza grotei. Adica turnului Babel. Adica poate ajungem intr-un punct in care ne intrebam cat din noi sa dezvaluim. Daca tot nu vede, de ce sa o mai fac? Si daca vede si nu ii pasa, de ce sa o mai fac?

Cat din noi? Momentan, cat mai putin.

Leave a Reply

