Sex

Cred ca inca mai am intrebari in legatura cu asta. Este comic aproape. Dar, daca stam sa ne gandim, cand spunem sex ne gandim prea putin la actul copulator in sine. Eu ma gandesc la…

Tocmai asta e problema! Tot timpul devine personal. De multe ori, emotional chiar! Este chiar atat de mare diferenta biologica intre modul in care reactioneaza femeile si barbatii la sex sau este vorba doar de cultura si educatie? Pe de o parte avem oxitocina si vasopresina, care, ma rog, in prima instanta nici nu ar avea de a face cu sexul, ci mai de graba cu nasterea si presiunea arteriala. Pe de alta parte, avem, inca din Vechiul Testament, barbati cu mai multe neveste. Iar acum, brusc, femeile au inceput sa voteze, sa poarte pantaloni si sa vrea sa faca sex premarital fara scop de procreere. Adica avem impresia ca lucrurile s-au schimbat si noi ne-am emancipat si suntem independente si putem face tot ceea ce fac barbatii. Sex pur carnal, pentru placerea noastra pur carnala.

Sau nu. Pot sa vorbesc doar in numele meu, dar ma formez si traiesc intr-o societate, iar asta inseamna ca ma raportez la cei din jurul meu. Cu atat mai mult cu cat sex inseamna sa mai fie cineva din jurul meu langa mine (oh, Doamne, trebuie sa fie si de sex opus?!). Si nu e vorba de sex in sine, ci este orgasmul, orgasmul care…schimba totul, toata viziunea, il ai sau nu il ai, este doar “acolo jos” sau este in tot corpul sau il simti inclusiv in spiritul tau. Si nu il poti controla! Iar asta te da de gol!

M-a lasat inspiratia. Oricum, invatam din mers.

Leave a Reply

