Mi-e dor

Sassy-Chef-I-Print-C12037474Mi-e dor sa gatesc pentru el. Era perfect cand o faceam, stiam ce ii place si…devenea in mod ciudat intr-un fel…copilul meu. Este in sangele nostru, al femeilor, sa fim materne.

Ce copil si eu! Aveam la un moment dat o fantezie, una dintre acelea care sunt desprinse din carticelele de povesti. Imi imaginam cum ar fi sa locuiesc undeva la tara, la munte, sa am un sot iubitor si 2 copii zburdalnici, ca fac cozonaci si sarmale de sarbatori, sa fiu doctorul satului si viata sa curga incet si linistit.

Femeile au devenit atat de puternice si independente incat singurele diferente dintre ele si barbati par a fi doar de ordin fizic. Si totusi, ce ma face femeie?

104 thoughts on “Mi-e dor

  1. Pentru ca sunt intr-un moment hiperemotional si dau like mai usor😀
    Trecand peste glumite, nu ti s-a intamplat niciodata? Sa fii cu ea, sa iti fi facut mancarea preferata si sa o simti cu cata iubire si cu cat drag se uita la tine cand mananci, iar tu, cu gura pe jumatate plina (bine poate gresesc aici) sa o intrebi daca ea nu vrea, ea sa accepte doar de pofta sau doar de dragul tau – nici nu mai conteaza – dar sa fie unul dintre acele momente mici si fericite si nemuritoare. Unul dintre acele momente in care doar zambesti si atat, e pur si simplu perfect.
    Vezi ce faci? Ma provoci si ti-am zis deja ca nu imi permit sa fiu slaba in fata altora!

    • Dar asta nu are de face cu iubirea materna. Da, sunt de acord cu tine. Iar iubirea aia nu vreau sa o faca sa creada ca sunt copilul ei. Eu vreau sa creada ca sunt cel care o sa-i fie alaturi atunci cand o sa aiba nevoie de mine…si nu mai continuu pentru ca deja cred ca ai putea deduce ce as mai zice. Toti avem deja o mama care ne iubeste.

    • Heh, am zis sa nu il mai contrazic chiar tot timpul, ca dupa aia o sa creada ca sunt rautacioasa de-adevaratelea (si deja ma suspectati ca as fi dracusor!)

    • Draga Oana, (Traviata de la ce vine? esti iubitoare de Verdi sau povestea lui Dumas fiul te-a fascinat atat de tare incat ai ales pseudonimul asta?)🙂

      Sunt de acord ca lumea este un loc atat de mic incat sansele ca eu si George sau Razvan (sau care o fi numele lui real) sa fim prieteni sunt foarte mari, dar chiar daca nu este asa, stiu ca nimic din ceea ce as spune nu te va convinge. Deci, in cardasie sau nu, ai de luptat cu doi “inamici”. Sa facem lucrurile distractive, zic🙂

  2. Eu si cu Andrei chiar nu ne cunoastem😀

    Nu am sa-ti dau un raspuns la intrebarea asta. Am sa te las pe tine sa te gandesti la raspunsul pe care ti l-as fi dat. Acum te provoc eu pe tine.

    • Undeva intre 7 si 30, ca sa iti raspund la aceasta provocare. Intrebarea fusese pentru Alex, dar asta doar din cauza pe pe George il pot intreba asta direct pe blogul lui (plus ca George trebuie lua cu frumosul, altfel se incapanateaza si face exact pe dos!) :)))
      PS: nu-mi ziceti Oana. Oana e plictisitor, e din viata mea reala. Ziceti-mi Alice din Wonderland!😀

  3. Daca intrebarea fusese pentru mine, e ok, poti sa-mi spui alex :))) desi, daca tu esti alice, palarierul nebun mi s-ar potrivi mai bine😀 30.

    • Ok, Mr. Mad Hatter! Pleased to meet you! Doamne, ce intuitie am!
      PS: nu ma innebuneste Verdi. Daca as face o alegere in maniera de clasici, il voi prefera intotdeauna pe Tchaikovsky (m-am verificat DUPA ce am scris) si concertul sau de vioara.

    • Da, mi-a placut si filmul lui (si am vazut si la source des femmes). Nu dai semne, dar stiu eu sa-mi ascult vocea interioara (intuitia “feminina”).

  4. si nu vanez greseli, cand m-am legat de asta a fost fix in scop de riposta :))) desi nu ma priveau reprosurile si nu-mi erau adresate, am simtit nevoia sa intervin, ca prea il bagai in corzi pe george. sau razvan. chiar asa, el cum o prefera sa i se spuna?🙂

  5. Nu este nevoie sa te explici :)) You had a little moment of bro love :)) Imi placea ca George facea pe Mr. Tough Guy si am simtit nevoia sa il provoc (sometimes I’m shameless)

    • :))) Ce sa zic? Puteti face schimb de mailuri, vedeti din ce orase sunteti, va dati intalnire si uite asa va si cunoasteti! :)))

    • Nu, chiar nu! :)) De ce nu ati recunoaste-o? Nici unul dintre voi nu pare genul care sa minta o fata ca sa o impresioneze sau genul care ar face “farsa” de clasa a saptea de prost gust.
      Eu asumasem ca va stiti doar pentru ca nu esti blogger si comentai pe site-ul unui blogger (ce cuvant urat) ceea ce m-a facut sa presupun ca si-a promovat blogul si pe o retea sociala.

  6. chiar am vrut sa comentez combinatia bizara de lecturi pe care o ai trecuta acolo. adice, serios, shogun si sorgul rosu? :))) doar ca m-ai cucerit definitiv cu micul print🙂

    • M-ai facut sa zambesc. Am avut o mica pasiune compulsiva pentru micul print – “eu nu sunt iarba!”
      Shogun e in top 3, te rog!

  7. Eu cred ca ne modelam comportamentul mai mult decat vrem sa recunoastem in functie de atractia fizica fata de celalalt. Nu conteaza daca o zici cu voce tare sau nu, conteaza ca iti influenteaza tie parerea.
    Poti sa ma scoti la un suc si dupa 5 minute sa ai impresia ca ai aflat mai multe lucruri decat daca mi-ai citi blogul, dar exista posibilitatea ca pe blogul asta sa am curajul sa spun lucruri pe care nu le-as zice in mod obisnuit.
    Sau…tu la care 5 minute te referi?

Leave a Reply

