Frumoasa

Incepusem in urma cu 30 de secunde o postare despre spital pe un ton dramatic si trist. Si mi-am amintit de urmatoarul lucru:

“Copila, intotdeauna sa-ti amintesti ca, intr-adevar, cel mai usor lucru de pe lume e sa te gandesti la ceva rau. Daca-ti lasi mintea in voia ei, o sa aluneci din nefericire in nefericire. Totusi, sa te gandesti la lucruri bune cere efort. Iata de ce exista disciplina, educatia. Asa ca aduca-ti mintea sa poposeasca pe dulci miresme, pe atingerea tandra, catifelata a picaturilor de ploaie pe shoji, pe armonia acestui aranjament floral, pe linistea zorilor. Si apoi, in cele din urma, n-o sa mai trebuiasca sa faci un asemenea efort, atunci iti vei fi tie de mare folos.” (Shogun, J. Clavell)

Inca imi educ gandirea. Asadar, acum voi scrie despre lucrurile care ma fac sa zambesc. Adica imi place…

…imi place sa fiu frumoasa si zambitoare, pentru ca oamenii de obicei imi intorc zambetele inapoi (si fac gropita – sunt o dulce)

…imi place sa ma dau cu parfum in par si pe partea de decolteu a bluzelor, pentru placerea mea, pentru seara cand imi desfac parul sau dimineata cand iau o bluza purtata cu 2 zile in urma; este un lucru atat de marunt

…imi place sa il ascult pe Tchaikovsky seara, cand sunt in pat, inainte de culcare si incerc sa citesc, dar recunosc ca este intotdeauna o portiune din Concertul de vioara care ma poarta intotdeauna in lumea viselor (nu ma refer la lumea soporifica a viselor, ci la aceea cu ochii deschisi) (Alex, e vina ta ca am scris de Tchaikovsky acum – altfel nu imi aminteam)

…ma fac sa zambesc ciocolata, bezeaua, tortul de crema de zahar ars, baclavalele, perele in sos de vin, fursecurile facute in casa (neaparat cu forme distractive!), bomboanele Raffaelo, tiramisu, profiterolul…of! Incerc sa ma las de dulciuri!

…imi place sa imi fac meseria, in pofida spitalelor dezafectate, salariului vulgar si a pacienturii inversunate impotriva medicilor; cred ca sunt un medic care va fi foarte bun in viitor (acum nu ma pot lauda, sunt prea mica), imi place ceea ce fac si nu as schimba asta pentru nimic in lume; si imi place sa fiu luptatoare (da, sunt competitiva!), sa cuceresc lumea (ati jucat Rise of Nations?)

…imi place sa fac un baiat sa ma placa si sa imi zambeasca dulce si atat pentru ca atat imi este suficient

…imi place ca sunt libera, pe cat de libera as putea fi vreodata! Este…eliberator …va suna teribil, dar…este eliberator sa nu trebuiasca sa ai grija de sentimentele altcuiva (mereu celalalt intelege un gest gresit sau este gelos pe cineva sau nu intelege ce ii spui – lucrurile acestea sunt chiar obositoare!)

…imi iubesc familia. Si prietenii. Ma simt norocoasa cu ei. Uneori :))

…imi place sa ma ojez cu rosu si sa port pantofi cu toc, imi plac perlele, imi place rochia mea de catifea (pe care nu o voi arunca never ever), imi place sa fiu frumoasa, imi place sa zic “nu” si “poate” si sa fac pe victima

…in ultima vreme imi place sa nu iau lucrurile in serios, iar aici am toate argumentele – daca nu iei dorul in serios, nu te doare, dar nu iei durerea in serios, nici macar nu mai exista; daca nu il iei in serios pe doctorul ala mai mare care se ratoieste la tine sau iti da cu pensa peste mana, ajungi sa fii mai bun (de obicei ti se da cu pensa peste mana cand e ala mai mare nervos, nu neaparat cand gresesti) – it’s that simple!

18 thoughts on “Frumoasa

  1. :))) bine, eu incerc sa ma scot, tu te prefaci ca ma crezi :))) de fapt, incercam sa-ti dau chestii dragute de ascultat fara sa para ca ma dau la tine cu chestii siropoase =)))

Leave a Reply

