Sa ma marit?

williamToate femeile se nasc din fetite. Fetite dragalase (astazi imi voi imagina ca toate fetitele sunt dragalase) care isi fac codite si isi pun cordelute si dau viata papusilor avand grija de ele sau transformandu-le in adevarate personaje ale unor povesti. Fetite care asculta cu fascinatie povesti nemuritoare.

Zambesc. Inca sunt o fetita se pare, gandul la povesti nemuritoare ma face sa zambesc. Mereu sunt cu happy ending si mereu gasesc acest lucru a fi fantastic. “Si au trait fericiti pana la adanci batraneti…” Este oare posibil?

Ce intrebari mai pun si eu! La urma urmei, in acest moment nici macar nu imi pasa daca este posibil – fac pe independenta! Cu atat mai mult cu cat vad ca tara noastra e la tara, iar 26 de ani incepe sa vireze nuantat spre “fata mare” (hahaha). Altfel spus, incep sa fie destule persoane in jurul meu care ma sfatuiesc de maritat. Acum, daca e sa fiu sincera, m-as marita! Serios m-as marita! Problema e ca sunt un pic… Nu stiu. Nebuna? E prea mult zis…

grace kellyAnul trecut sora mea s-a maritat din ferma convingere ca este alegerea corecta pentru ea si ca el este cel cu care vrea sa fie pentru restul vietii. A vrut o nunta mica si simpla, spre exasperarea parintilor mei, oameni ce poarta orgoliul statului socio-economic. Spre fericirea lor, insa, mai au o fata si au reusit sa isi puna toate sperantele in ea.

Ca sa nu imi dezamagesc tatal, atunci cand mi-a zis ca o sa imi faca nunta asa cum vreau eu, i-am zis ca vreau baletul rusesc. Si cum stim ca intotdeauna o idee o completeaza pe alta, am ajuns la concluzia ca vreau cor de copii catolici in biserica. Sunt botezata ortodox, dar ceva imi spune ca asta nu va fi un impediment (in ziua de azi, doctorii si popii sunt cei mai mari talhari). Cireasa de pe tort ar fi rochia de mireasa Elie Saab!

Totusi, ceva ma face sa ma gandesc ca, sub presiunea sub acestor cerinte, tatal meu ar putea ceda psihic si m-ar putea vinde cine stie carui arab. Ceea ce ar fi un pic trist – nu vrau copii kaki!

17 thoughts on “Sa ma marit?

Leave a Reply

