Maniacal, culori si alte ganduri asemenea

Cred ca am prea multe ganduri – simt nevoia sa scriu ceva si tot scriu si tot sterg si tot nu stiu cum sau ce sa scriu. Tot incep o idee noua si nu imi place cum suna in mintea mea cand o citesc dupa ce am scris-o! Mi-e dor sa imi iau ce am mai comod pe mine si sa hoinaresc pe strazi. Cu el faceam asta si este unul din lucrurile pe care nu le pot face singura (da, dincolo de magie, exista realitatea si realitatea este ca strazile sunt periculoase pentru o fata, mai ales noaptea). Nu stiu de ce mentionez din nou de el, nu mi-e dor de persoana lui in sine… totusi, era modul meu de a evada. Cel putin, o vreme asa a fost, pana cand am vrut sa evadez de el (e posibil sa am eu o problema!).

Asta seara imi voi asculta propriile sfaturi! Oja rosie sa fie! Stiu ca ma voi simti bine, voi rade si ma voi simti in largul meu, dar parca nici cu el nu mai pot fi sincera. Un alt el, de aceasta data un bun prieten. Poate prea bun, prea elegant, prea dragut si prea aproape de idealuri absurde. Din moment ce este copil si isi face alegerile, este dreptul meu liber sa ma simt bine asa cum consider de cuviinta. Copil si eu!

Pe de alta parte, aveam eu o teorie cum ca femeia fata este o fetita. Asadar, voi folosi totul in avantajul meu!

Leave a Reply

