Necroza

bound by oloferlaE tacere in jurul meu. Nu, nu liniste. Este o agitatie muta. Ca si cum as fi rapit pe cineva si i-as fi pus calus. Ce vrea? Ce se intampla? Ce se va intampla cu mine?! Voi muri?!??!

Nu, nu voi muri. Lumea imi spune mereu cat de bine arat, cat de bine ma prezint! Tot slefuiesc la diamantul asta de nu stiu cand! Este ingrozitor! Imi pictez masca, dar sub ea pielea mi se sfasie, iar sangele mi se innegreste.

…nu am voie sa imi arunc sufletul la gunoi. Magie sau zambete sau durere sau urlet sau iubire sau lupa sau delir pana dincolo de ceea ce pot intelege chiar eu, trebuie sa privesc dincolo, nu exista un pod si trebuie sa sar si trebuie sa nu imi fie teama si trebuie sa nu ma gandesc ca as putea cadea. Si daca as cadea ar trebui doar sa desfac bratele, nu cad in gol, nu, planez, pentru ca pot zbura. Pot zbura!!! Iar eu stau inghesuita cu calus la gura?

Nu imi voi nega natura, dar nu imi voi nega nici sufletul. Credeam ca vreau, ca e mai simplu…e mai usor sa iti alegi rujurile in loc sa iti alegi ideile. Cand gandesti prea mult, ajungi si in momente de criza, iar cand ajungi in momente de criza, mereu va fi cineva care sa se bucure. Vreau sa fiu eu aia care sa se bucure de momentele mele de criza! Eu! Pentru ca intre durere si necroza, aleg durerea!

8 thoughts on “Necroza

  1. Da, insa trecand intr-o stare de negandire, nu intr-una de amorteala plana. Ideea mea era ca avem nevoie de delir, de foc, de sange si de sinapse. Adica de sens. Parca in ultima vreme mi-e mai usor sa imi aleg culoarea parului, tipul machiajului, inaltimea tocurilor si decolteul bluzelor. Este foarte usor sa ajungi sa te minti singur si sa ajungi o persoana fara reliefuri.

  2. Avem nevoie sa ne resetam si sa o luam de la capt “pe curat”. Si atunci toate lucrurile vor avea alt sens. sau vor ava sens. punct

  3. Asta daca nu cumva ai estrogeni – si atunci, indiferent daca te chinuiesti sa continui sa lupti sau daca te resetezi, o iei razna oricum :))

Leave a Reply

