Sau cel putin voi incerca!

Ok…cand am citit titlul pentru filmuletul acesta nu m-a atras prea tare, dar cele 3 minute de retorica merita!

After-Hours-Print-C10300013Hm. Nu m-am gandit niciodata in acest mod. Ca asa suntem construiti sa gandim, ca asa ne este conditia umana. Sa nu renuntan. Stiam deja ca tot ce se termina are o legatura in subconstientul nostru cu moartea (de vina este Irvin D. Yalom pentru aceasta idee).  Singura portita pe care am putea-o gasi este explicatia ca “nimic nu moare, totul se transforma”. Poate…

Impermanenta…te face sa te lupti si mai tare sau te indeparteaza de atasament? Credeam ca nu ma influenteaza acest gand, desi il aveam de mult. Si totusi, toate relatiile mele au fost derulate in acest fel, in lupta continua de a nu renunta. Am dat vina pe ei, iar eu mi-am gasit scuzele.

Daaar….trecand peste acest aspect, azi mi-am cumparat pantofi! Genul ala de pantofi care indeplinesc toate criteriile si care te fac fericita! Asa ca sunt fericita! :))

One thought on “Sau cel putin voi incerca!

Leave a Reply

