Fantezii

Eram pregatita sa renunt la Povesti si sa devin Adult. Sa ma concentrez pe ce este Important, sa nu ma plang si sa nu mai plang, sa fiu puternica, sa imi vad de treaba si sa privesc inainte. Pentru ca asta inseamna sa fii luptator. Nu ai voie sa cazi!

Apoi m-am intalnit cu Calatorul. Unul din ei, un calator cu care m-am mai intersectat in drumul meu. Mi-a spus sa nu fac asta. Mi-a spus sa invat sa dansez. Mi-a spus ca imi va parea rau dupa aceea. Vorbea despre o multime de lucruri peste care a trecut fara sa le vada la varsta mea.

” Dacă n-ai fi constrâns de spaţiu şi timp, unde ai vrea să citeşti?”. Sec, la intrebarea aceasta as raspunde “in patul meu, pe la 11 dimineata, dupa ce tocmai m-am trezit in mijlocul saptamanii”. Nu sub soare sau sub nori sau sub cine stie ce curcubeu sclipitor. Intrebarea, insa, m-a trimis spre lumea fanteziilor. Si oarecum asta s-a amestecat cu ce mi-a spus Calatorul.

Intrebarea s-a transformat.

Care este fantezia ta?

Imi poti raspunde, cu conditia sa nu fie una de tip sexual. Toti la avem si pe acelea, dar nu aceasta este tematica blogului si consider ca acum ar fi neelegant sa scriem despre asta.

Asa ca imi permit sa visez. Este o pajiste pe o colina. La capatul ei este un copac urias, unul singur, doar al meu, unde dormitez in dupa-amiezile calduroase, visez sau depun juraminte. Iar dincolo de el nu mai mergi mult, iar colina se termina cu o prapsatie intr-un chei superb stancos care duce spre cel mai frumos orizont pe care l-am vazut vreodata. M-as transforma intr-o pasare daca as putea doar ca sa zbor spre acel orizont. Apusul este perfect de acolo. Iar iarba este atat de moale, incat pot alerga desculta, ma pot simti ca vantul, aproape amateriala…

10 thoughts on “Fantezii

  1. Toti le avem*

    Sa te mai corectez si eu un pic. De articol nu cred ca o sa-ti zic nimic, desi s-ar putea sa ma razgandesc :)) Bine, hai sa zic ceva. O sa fiu hater. Ma plictisesc articolele astea de la o vreme. Toata lumea stie sa visezi la chestii, putin is aia care mai si fac ceva ca sa devina realitate.🙂

    • :))) In apararea mea, titlul este reprezentativ si duce direct cu gandul la “ireal”. Ca sa fiu rautacioasa, asa cum te-am obisnuit, o sa iti zic “si daca te plictisesc, poti bine merci sa nu le citesti”.
      Dar stiu ca tu esti un simpatic si ca ti-a fost drag sa imi citesti postarea, asa ca iti multumesc pentru comentariu.

  2. George, daca tot te corectezi, fa-o pana la capat😀 “toata lumea stie sa visezE la chestii”🙂 De “is” nu ma mai leg, a facut-o Alice cu ceva vreme in urma, pe blogul tau🙂

  3. Ma astept de la tine sa fii mai matur chiar si decat mine, atata tot. Iar replica “el a inceput primul” e de 7 ani. Ti-am sters comentariul de la postarea “Craciun”.

  4. neah, in perioda craciunului varsta mea scade spre 7 ani, asa ca nu am de ce sa fiu matur. e ok daca le-ai sters, am sa scriu altele :))))

Leave a Reply

