To the unknown! All speed ahead!

Incercam sa imi gasesc raspunsul la intrebarea “de ce mi-am facut blog?”. Adica, de la distanta, care este rostul? Mai ales daca esti o persoana absolut normala, cu un job, familie si prieteni – fara lipsuri atat de mari incat sa trebuiasca sa iti creezi o viata virtuala ca sa compensezi.

Dar apoi, cand te intorci printre tot ce stii, printre oamenii cunoscuti tie, iti dai seama cat de magnific este sa fii Anonim. Paradoxal, din moment ce teama de moarte ne impinge mereu de la spate sa lasam ceva in urma. Dar nu este acelasi lucru, nu? Poti fi Nemuritor si ca Anonim. Este chiar mai usor, din moment ce iti cresc si aripi. Este o iluzie fantastica a a libertatii (poate nu este chiar o iluzie a eliberarii).

Si, deci, fiecare are locul lui secret. In monstruozitatea orasului, aici este cea mai verde pajiste pe care am gasit-o. De fapt, pe care am creat-o. Este Creatia mea! Sunt dincolo de Alice in Wonderland – sunt o mica zeita!

Da, se simte bine.

Leave a Reply

