Sanatate si tot ce va doriti!

Ok, cred ca putem cadea de comun acord ca este cea mai populara urare de aceste sarbatori. Dupa “Craciun fericit!” sau “La multi ani!” inevitabil cu totii simtim nevoia sa mai spunem ceva. De bine, in principiu.

Dar asa, ca sa fiu carcotasa, ce inseamna propriu-zis sa ti se indeplineasca toate dorintele? Nu este mai de graba un mic blestem? Suntem, in fond, doar oameni si ne dorim lucruri la fel de marunte ca si noi si uneori nu putem vedea dincolo de gard.

Asa ca mi-am propus sa imi dau seama ce imi doresc. Lucru foarte dificil, de altfel, pentru o tanara femeie! :)) In mintea mea este o intreaga parada de idei si ganduri si sentimente si dorinte si vise si dorinte, iar toate se incurca intre ele si explodeaza sub teasta mea la fel ca artificiile de anul nou de la Dubai. Oh, Doamne, asta inseamna sa fii femeie! Dar cand ma linistesc, soarele rasare, este un curcubeu undeva in departare, iar dorintele mele sunt realizabile.

Nici nu conteaza sa scriu aici care sunt acestea. Sunt ale mele si mi le pot indeplini si ma pot ajuta sa cresc si sa imi umplu my lifetime bucket list! Pentru ca, la urma urmei, asta conteaza.

*

Astazi este o zi speciala pentru mine, am reusit sa fac unul din aceste lucruri din bucket list. One step of a time.

Leave a Reply

