We’re all mad here

Citeste cat poti de repede: 6 dimineata, cafea, geanta, portofel, facturi, spital, operatii, trebuie, fa, du-te, facturi, curatenie, spital, prieteni, iesit, bani, cheltuieli, noapte…epuizare.

Ca adult, parca am urcat pe corabia nebunilor. Cred ca nu sunt un caz deosebit, toti avem momente cand simtim asta. Sau, daca nu o simtim, o traim fara sa o simtim. Unii cred ca innebunesc si ei. Eu personal refuz sa fac asta! Si tineti cont – ca femeie e mult mai usor sa innebunesti.

Asadar, am cateva lucruri care ma salveaza din acest torent, uneori ca un colac de salvare, alteori ca o gura de aer de munte, dar, in orice caz, zane bune pentru sanitatea mea psihica…

…baie cu gel de dus super parfumat, apoi crema de corp si pijama calduroasa

…film vazut din pat, din paturica, singura sau cu o persoana cu care pot sa ma comport ca si cum as fi singura

…ceai cald sau ciocolata calda – ceva super cald si yum, in orice caz

…un pahar de vin baut cu cel mai bun prieten al meu si o portie de paste carbonara

…sa stau infofolita in patura, orice as face

…o masca de fata aromata care sa imi lase pielea moale si catifelata

…o carte care sa ma captiveze total (nu am mai citit asa ceva de peste un an)

…sa desenez – pe schite sau pe foi care vreau sa ramana, nu conteaza, doar sa desenez, carnal aproape, fizic, cu mainile si cu sufletul

…sa ma fac foarte foarte frumoasa, atat de frumoasa incat femeile si barbatii deopotriva sa ma placa (pentru ca am o figura simpatica si lipsita de aroganta si fetele ma plac)

…sa fac dragoste, asa, din aia cu strans in brate si sarutat de umeri si privit in ochi

…sa gatesc mancaruri clasice sau distractive, foarte gustoase, care sa ma inspire; sa gatesc pentru cineva ceva ce stiu sigur sigur ca ii place si apoi sa privesc acea persoana mancand cu toata poftašŸ˜€

Pentru ca trebuie sa ne salvam de aceasta lume si apoi de noi insine si pentru ca refuz sa imi transfom cutia craniana intr-o inchisoare pentru sufletul meu. Am nevoie de mine si de puterea de a zambi cand sunt singura in camera.

Leave a Reply

