Te mint

“Nu toate adevarurile sunt bune de locuit.
Uneori nu au incalzire si mori de frig.”
(Roman Gary, Clar de femeie)
 

Aud atat de mult si citesc atat de mult despre sinceritate. Cat de importanta este sinceritatea! Cat conteaza sa fie o piatra de temelie in relatii! Cat de usor ne simtim amagiti atuci cand… Atunci cand!

Si eu iti spun. Daca te iubesc, o sa te mint. Imi schimb idealurile – este mai bine asa. Nu exista reteta perfecta, asa ca indiferent de opiniile altora, imi gasesc propria cale. Sa zicem spre fericire, desi nu cred ca fericirea ar fi o destinatie. Mi-o traiesc acum, asa cum sunt. Divaghez. Incepusem sa vorbesc despre un ideal. Poate in relatiile amoroase, insa cred ca se poate aplica in relatii in general.

Nu putem descoperi totul din noi. Nu avem mintile atat de libere, nu lasam atat de mult frau liber spiritului. Asadar, trebuie sa ne aparam de ceilalti si sa ii aparam pe ceilalti de noi. Sau sa incercam sa ne convingem ca e mai bine ca ei, dar eu personal as innebuni daca as incerca asta. Suntem calatori in lumea asta si prin urmare toti oamenii din viata noastra sunt doar companioni. Iar asta inseamna ca cel mai mare drept al lor este sa ne arate drumul lor si sa ne lase sa invatam de la ei. Daca nu imi doresc un drum si merg pe alta cale, este dreptul sufletului meu. Totul se traduce, insa, in viata de zi cu zi. Ati vazut cat de greu acceptam adevarurile altora? De parca al nostru ar fi Absolut! Nu exista Absolut!

Smile and wave, darling! Nu mi-ar pasa daca nu mi-ar pasa. Nu prea ma pricep la a-mi asuma suferinta altora, asa ca uneori prefer sa te mint.

Crezi ca asta ma face o mica ipocrita?

9 thoughts on “Te mint

    • Ce-i drept, am recitit postarea si mi-am dat seama ca e cam subtila. Adica e de citit printre randuri. Unora le place concretul😀

Leave a Reply

