Femeile

Ma gandeam acum, cu mare parere de rau pentru cei de pe malul celalalt, la cat de nebuna pot fi uneori, fara a ma referi la sensul bun al cuvantului. Suna ciudat atunci cand o spui asa. Poate ar trebui sa schimb termenul, dar in acelasi timp cred cu tarie ca este cel mai potrivit. De altfel, este un termen care a fost atribuit femeilor macar o data in viata – a fost macar o situatie cand un barbat a ramas blocat in fata unei situatii pe care nu o credea posibila.

Face parte din categoria filosofiilor de genul “femeile sunt de pe o planeta, barbatii sunt de pe alta” – si adica sunt situatii cand un barbat pur si simplu nu va reusi sa inteleaga cum am ajuns la concluzia aia! Chiar asa! Cum dracului am ajuns eu la concluzia aia?!! Si sa ma mai si supar! Se trezeste saracul om ca m-am trezit cu fata la cearceaf si nu stie daca l-am visat ca ma insela sau mi-am amintit de acea zi cand se uita tot la meciul de fotbal cand l-am intrebat daca ma mai considera frumoasa. Ha ha glumesc! Nu am facut niciodata asta! Sau, cel putin, nu imi amintesc.

Cred ca, de fapt, incerc sa ma explic si poate, in acest fel, sa reusesc sa simplific lucrurile. Pentru noi, fiecare lucru are o incarcatura emotionala, nu trecem peste asa usor. Si tot ce are o incarcatura emotionala evident ca va fi stocat undeva, in niste cutiute arhivate in mintea si in inima noastra. Evident, ulterior trebuie apasat doar butonul mic si negru (in mintea noastra mare si rosu) pe care scrie “NU APASATI!”. Este simplu! Singura solutie este sa smulgi raul din radacina, adica sa iti consumi neuronii in “discutia” respectiva pana cand esti sigur ca nu se va transforma intr-o arma nucleara. Hm… nu ai cum sa fii sigur, DAR macar poti incerca.

Ca un mic twist (mic – haha), poate sa nu imi pese. Adica sa nu imi pese ca fac pe nebuna!?! Da, uite, chiar asa, pot sa ajung atat de malefica incat sa stiu ca sunt malefica si sa nu imi pese ca il distrug psihic. Cu scuzele de rigoare, pardonez moi, excuse me – am obosit! Si nu i-a pasat atunci cand a trebuit sa ii pese – acum e prea tarziu! Si a mintit si a facut si a dres si eu am plans si ce-am facut si eu la randul meu si uite tot asa lista poate continua la nesfarsit!

Mi-am dat seama ca este o scuza ieftina ca barbatii nu isi dau seama ce isi doresc femeile. Din moment ce mereu ne acuza ca suntem hiperemotionale, este evident ca ceea ce isi doresc femeile sunt emotii – si ca toti oamenii normali, ne dorim emotii pozitive.

Si-apoi, totul se reduce la o singura idee: totul are un pret…

Leave a Reply

