Free love

Inotam oceane, traversam continente pentru marea, mareata dragoste. Iubirea tagaduita si poate Fata Morgana in viata asta. O idealizam, o imbracam si o cosmetizam. Visam la ea. Exista. Pamantul fuge mai departe. Si-apoi, vorba Alexandrinei, ne raman doar umbre.

Trebuie sa ne sangereze talpile si sa ni se umfle plamanii de apa doar ca sa vedem spre ce mergem. Cat chin. De ce iti sfasii sufletul in acest fel? Unde iti este lumina din ochi? Genele inca imi sunt umezite de lacrimi? Dragostea, mareata dragoste, inseamna doar durere?

Si poate am inteles totul gresit. Poate nu totul este sange si carne, poate iubirea nu inseamna sa fiu lupoaica. Si ce fac cand luna plina ma cheama la un nou cantec? Este un carnivor in fiecare din noi, dar eu l-am iubit pe al meu. Pentru ca atunci cand era soare, lumina batea mai puternic in parul meu decat in al altora. Exista o dezmierdare salbatica in fiecare lucru din lumea asta. Si ce e mai frumos decat libertatea salbatica?

Si-atunci…de ce sa inot oceane? Este un rau aici, iar apa lui rece ma revigoreaza. Ma las dusa de val, cuprinsa de el. Nu este prea adanc, daca doresc pot simti pietrele sub picioare, oarecum moi, acoperite de nisip, imi simt tot corpul cuprins de moleculele lui, spiritul eliberat complet. Nu mai exista intrebari. Salbaticie nu inseamna doar sa devorezi. Sau doar sa fii devorat.

Ti se dilata pupilele, ti se accelereaza bataile inimii… Este fantastic, este sentimentul unic, adierea iti flutura parul, pamantul iti imbratiseaja picioarele. Imagineaza-ti o secunda, te rog. Nu exista cautare, nu exista lupta. In zborul lor, spiritele noastre se pot intalni, insa ce putem face noi mai mult de atat? Ar fi impotriva naturii…

Mareata dragoste, aceea din povesti si din filme, a capatat alt contur.

Leave a Reply

