Micuta vrajitoare

Si in ziua aceea insorita l-am intrebat printre zambete…

Ce te-ai face fara mine?

As muri, a zis-o razand, pe tonul lui de pisoi.

Nu vreau sa mori. Vreau doar sa nu iti mai gasesti niciodata linistea si sa nu mai poti iubi pe altcineva.

Si jur ca nu a fost intentionat. Nu am vrut, iarta-ma, nu am vrut…

Dar apoi oarecum ceva din mine ma face sa zambesc. Acel sentiment napoleonic, nu stiu cum sa-l numesc, dorinta de a cuceri ceea ce este de necucerit. Mai ales dupa ce ai plans atatea seri la rand… Sau poate este doar micuta malefica vrajitoare din mine atunci cand ii dau frau liber.

El a meritat, a platit pretul corect, dar ce vina au ceilalti? Nimeni nu este nevoit sa imi primeasca loviturile. Si totusi l-am sarutat. Brusc, neasteptat, dupa ce il refuzasem atat de incrancenata.

Cat de calculata ai putut fi…

Este oare un “tine-ma minte, maine as putea muri”? Nu, nu cred. In plus, sentimentul de prima intentie este cel in care zambesti privind ce ai descoperit. Un alt om, nu mare branza. Dar apoi oamenii au atatea ganduri si dorinte si idei si micuta vrajtoare le priveste doar ca material de lucru. Este distractiv, imi spune. Iar eu ii raspund ca nu avem dreptul sa ii facem sa sufere cand ea nici nu ma mai aude…

Daca ar putea fi totusi un spirit liber, nimic rau nu s-ar intampla. Iti jur, imi doresc doar sa te descopar, vrei sa dansam sub soare? Uite asa, ne ducem la tara, undeva unde este un camp frumos cu flori si dansam – vreau doar sa vad ce este mai frumos in tine. Nu imi cere nimic, daca vei face asta nu voi lua nimic de la tine, nu sunt un talhar, sunt doar o fata.

Micuta vrajitoare ar trebui inchisa undeva. Prefer un alt tip de zambet, oamenii nu sunt papusi…

Si totusi el a meritat. De ce nu ar merita si altii?

Leave a Reply

