Cosmopolitan

Suntem cu totii intr-o lume fantastica a orasului, masinilor si joburilor consumptive. Suntem inteligenti, educati si bine imbracati, importanti, eleganti, cu cele mai bune sanse de a avea un viitor stralucit. Cumva, ne-am transformat brusc din adolescenti in adulti si nu stim cand si cum, dar parca totul a inceput odata cu jobul. Responsabilitate.

Stres.

Creierul nostru nu a fost creat pentru asa ceva. Creierul nostru a fost creat pentru un soi de echilibru care in momentul asta pare…utopic. Ca si cum munca fizica pare o barbarie…decat daca nu cumva are un nume ciudat si se practica doar la sala.

Asadar, concluzia mea ar fi, evident, ca incepem un proces de degradare psihica generat de stres. Cum il manageriem?

Siiii….”solutiile” ma ingrijoreaza mai rau decat problema….shopping compulsiv, sex cu straini, oja fosforescenta, ochelari de Lady Gaga, practic lucruri ciudate care sa NU se potriveasca statutului si varstei tale – nu ca as folosi orice fel de lucruri fosforescente, dar ador ochelarii de Lady Gaga si imi vine sa ma imbrac ca la 16 ani sau poate ca urmatoarea zeita a sectiei de Ginecologie :)) Si apoi…recunosc – nu am atatia bani incat sa imi iau toti pantofii pe care mi-i doresc; poate atunci tinutele gen Natalia Kills nu mi s-ar mai parea atat de atractive… Naaahh! Who am I kidding? :))

Trebuie sa nu imi scape printre degete my artsy mood. Daca imi iese ceva simpatic va arat si voua…

Leave a Reply

