Gelozie

Se pare ca barbatii sunt nascuti in ea si nu inteleg complet de ce. Este o dovada a unor sentimente mai profunde, a posesibitatii tipice lor sau pur simplu a masculinitatii? Cum nu mai pot privi nimic serios in ultima vreme, rad in fata acceselor de gelozie, fie ele reprimate sau nu. Am fost timp de 4 ani prea atenta la aceste dovezi de gelozie si am facut greseala sa le dau prea multa importanta si o semnificatie prea profunda. Ce-i drept, cu zvarcolealta, din independenta si din sentiment de nedreptate. Victimizez😀 La urma urmei, nu am nici un stres – nu e ca si cum as fi ramas cu cine stie ce sechele (Oh, Doamne, cand voi mai putea eu iubi pe altcineva?). Ha! De parca despre dragoste ar fi vorba!

Reveninm. Mi s-a activat un pic gandirea in legatura cu acest lucru doar din cauza unei mici dovezi de gelozie – o imbufnare dragalasa mascata de rasete si dreasa apoi cu glume. Si de unde intrebarile? Of, cred ca din cauza unei discutii care a avut loc acum 2 secole intr-un univers paralel, in care prietenul meu de la acel moment era frapat de lipsa mea de gelozie. De fapt, mai mult decat frapat, era chiar iritat, mai ales din prisma ideii ca daca iubesti, gelozesti. Nu o cred pe asta nici in ruptul capului, dar daca este, totusi, ceva de genul asta in mintea lor?

In orice caz, gandind un pic introspectiv, imi dau seama cat chin este pentru gelosi. Nu e frumos, totusi, sa rad de ei. Um…cred!

13 thoughts on “Gelozie

  1. Imi pare rau dar pentru mine nu exista gelozia. Cel putin eu nu am simtit niciodata asa ceva. Acum nu stiu ce sa zic… ori nu am iubit suficient de mult ori sunt prea sigur pe mine si pe ce pot sa ofer (de ce sa se uite la altul cand ofer eu tot?😀 )

    • Dincolo de acest mod de gandire,nu ai simtit niciodata…un fior cand ai vazut vreo privire care a cazut asupra ei (sau – mai mult – o privire ce a venit din directia ei). La urma urmei, dincolo de ceea ce oferim, nu suntem perfecti. Si chiar daca am fi, nu ar fi ceilalti. Asadar, exista si greseli si motive de gelozeli😛

  2. Evident ca nu sunt perfect ba chiar am destule defecte (glumeam cand spuneam ca ofer eu tot) dar nu am simtit niciun fel de fior. Ba chiar as putea spune ca ma amuza…

Leave a Reply

