Le hibou et ma cadette

De ce este cel mai tare lucru sa ai o sora (mai mica)? Pentru ca este cel mai tare lucru sa ai o sora!

1. Pentru ca “Sisters by chance, friends by choice” se afla pe frigiderul meu, desi a fost un magnetel la suprapret si Monkey nu plateste pentru lucruri care nu merita.

2. Pentru ca a inceput sa lipeasca pe mine niste stickere cu inimioare si procente de la un pliant de oferte strigand “esti cu 20% mai iubita”, “esti cu 30% mai iubita”.

3. Pentru ca nu m-a lasat sa imi mai usuc parul pana nu am incercat de 1000 de ori sa fac un “mu” veritabil. Pana ce intr-un final cand ne dureau deja obrajii de ras a ajuns la concluzia ca nu pot.

4. Pentru ca atunci cand eram mici si mergeam in vacante cu ai nostri eram salvarea mutuala.

5. Pentru ca de fiecare data cand ne certam, ajungem sa ne impacam, intr-un fel sau altul.

6. Pentru ca suntem acele doua persoane extrem de diferite care se accepta si se inteleg reciproc.

7. Pentru ca este o maimuta! :))

Am multi “pentru ca”! Prea multi pentru a fi insiruiti, ceea ce e foarte ok.

PS: mon hibou c’est mon telephone, asa imi suna cand primesc mesaje si asta face garzile un pic mai bune.

Leave a Reply

