Fighter

Am nevoie de un alt soi de gandire in afara de cel pe care il vad in jurul meu. Ati observat cum totul in jurul nostru se ghideaza pe “nu poti”? Si incet-incet, incepem sa nu mai putem, facem doar ceea ce ni se spune, ne integram in masa. Ne transformam in mici robotei, care isi fac bucata lor de roboteala in mica lor lume robotica. Si apoi cunosti cate un om extraordinar care iese din tipare si te intrebi cum reuseste. Explodeaza de experiente de viata si cand apuci sa arunci o privire mai atenta, are o gandire complet iesita din tipare. Paradoxal, nimic nu este evident. Sunt doar oameni liberi.

Ma gandesc ca este atat de mult de descoperit in aceasta lume deja descoperita. Inainte de rezidentiat, imi explica o prietena de-ale mamei mele ca sunt momente in viata cand drumul se bifurca si trebuie sa alegi. Abia apoi am vazut ca fiecare drum ales se imparte in alte zece carari. Atunci, de ce sa iti faci griji? Trebuie doar sa iti tii ochii deschisi, singura drama este sa mergi somnambul prin aceasta viata si sa te blochezi la primul “drum inchis”. Cred cu putere ca gandirea mea proiecteaza drumurile inchise sau deschise. Este cea mai puternica arma a mea si cel mai puternic scut.

Si daca toate acestea ar fi doar un delir, tot este bine.

One thought on “Fighter

Leave a Reply

