Mom

I just love my mom! Don’t you dare to do otherwise!

4 thoughts on “Mom

  1. Interesant experimentul. Acesta sa fie motivul pentru care toate femeile pe care le-am intrebat au zis ca prefera sa mearga la serviciu in loc sa stea in concediu maternal? Desi sunt barbat eu as prefera concediul (acele lucruri sunt de neegalat) dar ce stiu eu…

  2. Acesta este comentariul unui baiat lipsit de experienta de a fi sot si tata (nicidecum a unui barbat). Intreaba-le care le sunt argumentele, asculta-le pana la capat, crede-le cand iti spun cat de obositor este, cat de dureros fizic poate fi… Nu exista “concediu” maternal, termenul de concefiu face referire doar la faptul ca nu mai trebuie sa vina la job, nicidecum la relaxare si odihna. Poate o sa par uracioasa cu comentariul asta, dar trebuie ca barbatii sa incerce macar sa fie mai empatici (vreau sa cred ca empatia este una din capacitatile creierului uman si nu o caracteristica a influentelor hormonale specifice femeii).

  3. šŸ™‚ You don’t know anything about me so please don’t get hasty when judging people. This is especially important for your job as you deal with people! Nu neg ca este greu dar recompensa este pe masurašŸ˜‰ (Stii cum este sa ai grija de fratele mai mic cand parintii sunt in tura de noapte iar tu fiind la randul tau un copil?)

  4. Imi pare rau daca am parut uracioasa, poate nu am reusit sa imi controlez reactiile foarte bine (but please don’t make my job as one of your arguments). Si stiu ca recompensa este pe masura, insa asta nu inseamna ca scade cumva nivelul de efort. La urma urmei, aici multumeam mamelor pentru eforturile lor, nu era o postare in care sa ajungem sa ne indoim de acest efort sau sa il minimizam. Iar o femeie inseamna complexitate, inseamna un milion de ganduri dintre miliarde de sinapse, inseamna sentimente si putere, o femeie nu poate fi redusa doar la rolul de mama sau doar la rolul de angajat sau doar la rolul de sotie. Le face pe toate si, mai ales, ARE NEVOIE de toate, ca sa supravietuiasca si ca sa fie desavarsita. Toate femeile care mi-au povestit cum a fost cand au stat in concediul de maternitate au ajuns la aceeasi concluzie “la un moment dat simteam ca innebuneam!”. De ce acest argument? De ce nu altul? Pentru ca asa ne-am construit, strat cu strat, invelitoarele care ne fac ceea ce suntem.
    Si apoi, dincolo de magia care apare la exterior, “acele lucruri de neegalat” inseamna de multe ori plans, papa, caca, somn, plans, colici, febre, plimbare, plans, caca, papa Bis! Bis! Bis! Aplauze! Si apoi vrei o pauza de la aceste lucruri, cateva ore macar, pentru ca apoi sa te cuprinda dorul si abia sa astepti sa ajungi acasa. Asta este! Asa suntem noi! Poate ca barbatul ar suferi cu mai multa indarjire si ar prefera sa stea acasa, dar ce stiu eu…
    Iar paranteza nici macar nu o voi baga in seama. Nici nu ii inteleg rostul.

Leave a Reply

