Temeri

Intr-o conversatie discutie relativ recenta, am fost acuzata ca nu mai acord sanse. Adica altfel spus, el imi reprosa ca nu ii mai ofer nicio sansa. Si apoi a incercat sa imi explice ca s-a speriat. I-a fost teama. Lucru care, evident, m-a enervat si mai tare. Da’ ce, domnule, am doua coarne si o coada cu venin in varf? Sau poate zbor pe matura si eu nu stiam!

Ok, poate nu a fost speriat de mine, poate i-a fost teama de amploarea relatiei. Trecerea aceea dintre flower power silly love si married with children pe care barbatii si-o imagineaza ca printr-un portal (haha…portal tomb! ce sa zic!) care ii duce intr-o lume complet separata. Iar acum….acum care va sa zica, nu ii mai este teama! De unde brusc aceasta schimbare? Nu stiu! Maturitatea se pare ca nu a fost un proces lent, ci mai de graba un fenomen natural asemanator fulgerului. Asa ca nu il cred!

Si in plus, din ce punct incep barbatii sa nu se mai teama de responsabilitate? (Sau, poate, doar de acest gen de responsabilitate) Am devenit foarte confuza in ultima vreme! Vad o gama variata de gandiri si nu stiu ce sa mai cred. Vad barbati care la 26 de ani, dupa 8 luni de relatie, isi cer prietenele in casatorie si vad barbati care la 26 de ani isi cearta nevestele ca nu au facut inca un copil si vad barbati care la 26 de ani sunt departe de acest gand, departe chiar de gandul de a-si dori orice stabil. Pentru ca, la urma urmei, de ce sa cumperi vaca, daca tot ai laptele gratis?

Copilarie – adolescenta – facultate – casatorie – copii – munca – munca – munca – nepoti – moarte. Mmmda… Aceste temeri nu imi confirma decat un deficit in EQ, asa ca sansele nu le acord nu din cruzime, ci din preventie. Sau poate din temerile pe care le-am castigat si eu pe parcurs, poate voi regreta si eu aceste decizii. Desi nu cred! (Dar exista aceasta posibilitate) Yalom mi-ar spune ca toate acestea provin din teama de moarte, asadar, pot exista radacini mult mai adanci. Ceea ce inseamna ca acesta schimbare brusca provine doar din frustrarea ca isi doreste ceea ce nu poate avea si este doar temporara. Curios, chiar curios! Abia astept sa vad evolutia ulterioara.

Una peste alta, concluzia este ca fetele sunt mai destepte decat baietii. In plus, astazi am facut o afirmatie care m-a frapat si despre care sper ca voi scrie.

Leave a Reply

