Magnific

Tocmai ma intorceam din vacanta. Era cam 8 seara si aveam o ora prin Bucuresti pana sa prind trenul. Ii luasem un magnetel, doar atat apucasem si doar atat putusem. Ca sa distribui mai multa energie intr-o directie, trebuie sa dispui de ea, sa nu te sece acel lucru, iar eu inca aveam accese de furie cand ma gandeam la el. Era acel lucru magnific si totodata cumplit din viata mea, dar mai ales cumplit. Totusi am luat acel magnetel cu gandul la el, stiind ca o sa fie dulce si ca o sa ii placa. Mereu cadourile cele mai mici au fost cele mai frumoase, cel putin in cazul nostru, am incarcat cu semnificatii puternice tot felul de obiecte care erau neinsufletite pana sa ajunga la noi. Flori de-nu-ma-uita imprastiate peste tot… Chiar si cand nu ne vorbim, cand suntem certati sau despartiti sau fugiti in lumea larga.

Era 8 seara si eram intr-un taxi in drum spre gara si nu stiu de ce am trecut prin acea zona, cred ca asa era ruta, ce ironic! Tocmai acea zona, atat de cunoscuta mie si atat de aproape de el. La ora asta precis este in birou, vedeam cladirea pe fereastra, stiam ca era acolo. Daca nu ma pot abtine nici cand sunt departe de el, ce sanse mai am cand sunt atat de aproape? … asa iti trebuie, l-ai sunat doar ca sa te enervezi, uitasem stilul lui enervant de a insista cand isi doreste ceva cu adevarat – ce absurd! vroia sa cobor din taxi si sa il las pe Andrei balta! Are darul de a nu-mi asculta argumentele…

In primele 4 minute cand interactionezi cu cineva stabilesti relatia ulterioara cu persoana respectiva… Noi ne-am strans in brate prima data si apoi de fiecare data. Cred ca daca am fi facut altceva, ne-am fi strans mainile sau ne-am fi sarutat sau am fi facut sex, ar fi fost mai simplu, totul ar  fi fost mult mult mai simplu. Insa noi ne-am strans in brate. Si deci, acum ce am fi putut face altceva? Nu ne vazusem de cateva luni, nu ne vorbisem de tot atata timp si nu coborasem cu nici un pret unde isi dorise el, dar ne-am imbratisat ca si cum un razboi tocmai s-ar fi terminat. Ca si cum nu mai tineam minte nici una dintre furiile cauzate de el…

Nici macar nu mai tin minte ce faceam cand incerca sa ma tina de mana pe sub masa. De parca Andrei nu ar sti totul despre mine! Eram, in orice caz, mai rece. Hah! Mai puternica.

Nu stiu de unde a facut rost de oul ala, cand naiba a mai avut timp sa cumpere un ou Kinder?! Poate l-a furat… Cui ii mai pasa? A vrut el sa imi dea un ou Kinder, este lucrul interzis pe care mereu mi-l permit, indiferent de cure sau de kilograme, sa mananc un Kinder si sa vad ce jucarie are. Nu ca mi-ar pasa de jucarie, nici ca ar fi cea mai buna ciocolata din lume. Este o alta floare de-nu-ma-uita. Iar el stie asta! Cum sa nu pupi un baiat care iti ofera o floare de-nu-ma-uita? Merita macar sa ii lasi amintirea buzelor tale pe obraz…

A fost exact ca o forta gravitationala din care nu poti iesi, doar ne-am apropiat, nu stiu ce s-a intamplat, m-a sarutat el, da, el m-a sarutat, iar eu nu m-am putut lupta. Da, a fost exact acel sarut din filme, in gara, eu pe prima treapta a trenului, astfel mai inalta decat el, indreptandu-ma spre el, cine stie? poate chiar i s-a parut ca sunt un inger care coboara din cer. Si a fost atat de puternic incat credeam ca o sa ma micsorez de tot si o sa ma inghita…el nu este un tip mare, dar mereu a avut darul de a ma micsora. Este atat de frumos sa fii mica… Mai ales cand esti sarutata in acest fel!

… Indiferent de ce va urma. Nu prea mi-a pasat si nici acum nu a ajuns sa imi pese mai mult. Este ca atunci cand admiri un apus frumos si este cel mai frumos tablou in fata ta cu tine in el. De ce sa te gandesti ca va veni iarna sau se va construi un complex de blocuri sau va fi sfarsitul lumii sau vei imbatrani? Acum esti tanara si te bucuri de acel apus! Acum esti tanara si te lasi absorbita de acel sarut magnific!

Indiferent de ce va urma…

Leave a Reply

