Carti si prajituri

In afara de faptul ca astenia de primavara m-a traznit prea aproape de vara si din pacate chiar in apropierea zilei mele, totul este perfect. Am primit azi cateva mii de carti .mobi si deja salivez, mai ales ca sunt in romana – stiu ca voi fi fortata sa gandesc in limbi straine, insa este dreptul meu sa imi port imaginatia asa cum doresc eu!

Iar sora-mea…my sweet little monkey a reusit sa imi gaseasca acel cadou care sa ma faca sa o iau cu mine peste tot. Aproape ca sunt trista, toata viata am fost atat de unite, iar acum lucrurile se schimba, va trebui sa ne adaptam. Este nasol cand iti iesi din zona de confort…

Dar pana atunci, chiar daca va fi ziua mea, nu ma intreb prea mult cati ani fac si incotro ma indrept. Pentru ca, la urma urmei, fac cati ani am eu chef si ma indrept exact intr-acolo unde doresc!

(Copyright: Ioana Birdu)

Leave a Reply

