No

Nu este vorba de varsta. Nu cred ca este vina mea. Nu trebuia sa iti acord atata incredere, stiu, dar nu imi pare cu adevarat rau. Nu am avut de ales, nu putem scapa de natura noastra. Spune-i naivitate, daca iti place termenul. Nici macar nu te pot blama, nici macar pe tine. Dar m-ai facut sa nu mai cred in vise copilaresti. Am fost copil cu tine, acel copil rebel si obositor si imposibil si de care nu te poti abtine sa nu te indragostesti. Si totusi ai reusit sa te abtii de la atatea sentimente. Nu iti mai aminstesti? Nu puteai da de la tine, asa imi spuneai… Asa ca nu este vorba de varsta. Nu pot scapa de aceasta stare. Nu pot scapa de mine, asa ca incerc sa ma eliberez de tine. De altfel, nu cred ca m-ai putea urma peste tot; imi ceri sa las totul in spate cand nici macar tu nu poti face asta. Nu iti face griji, voi fi ok, este ceea ce imi doresc. Nu vreau sa iti para rau. Nu vreau sa ne uitam in spate, dar nu imi cere sa privesc in fata. Prezentul ti-l ofer tie, este al tau. Peste o clipa conteaza ce va fi? Nu trebuie sa te gandesti la ceea ce ar fi putut sa fie. Nu avem de unde sa stim, nu suntem stapanii absoluti ai Sortii…

Nu suntem stapanii absoluti ai Sortii…

Nu suntem stapanii absoluti ai Sortii…

Nu suntem stapanii absoluti ai Sortii…

Nu suntem stapanii absoluti ai Sortii…

Leave a Reply

