Sunt

Sunt un diamant aruncat in ocean. Asa ca sunt undeva, intr-o mare adancime, departe de lumina care ma ajuta sa stralucesc, sunt acoperita cu alge si nisip si privesc la o epava ruginita. Pana in prezent 10 rechini, 3 caracatite si35 de scorpii de mare au incercat sa ma manance! Tuturor le-am generat indigestie, asa ca am supravietuit. Pana in clipa de fata, nici un scafandru nu a reusit sa ma gaseasca – incep sa cred ca ma confunda cu o roca obisnuita, nici macar forma de coral nu am. Coralii sunt frumosi, sunt adevarate vedete si mor glorios! Nu conteaza, nu ma deranjeaza, este ok si ca diamant, am inteles ca diamantele sunt destul de pretioase. Desi nu am de unde sa stiu prea bine, am fost o singura data prinsa in brosa ce o purta un conte pe buzunarul de la piept, dar el este cel care m-a aruncat in ocean. Uimitor, oceanul este chiar mai frumos! Va trebui sa il parasesc la un moment dat, imi construiesc o racheta, trebuie sa ma transform in steluta. Dar pana atunci sunt un diamant aruncat in ocean…

2 thoughts on “Sunt

  1. scafandrul sau soferul ala de racheta care o sa te descopere o sa fie cu adevarat fericit…
    Dacă!
    you should’ve known by now that sometimes you have to choose ways you don’t like in order to make people see what you like… what you know you really are…

Leave a Reply

