Bad girl turned good

Sau bad girl turned better?

Nimeni nu are dreptul sa imi judece transformarile, transfigurarile si chiar si mutilarile. Din fericire (?), nici nu prea simt ca ar face-o prea multa lume. Dintre cei care conteaza, adica; dintre cei carora le pasa. Pentru ca, sub presiunea continua a perfectionarii, ajungi sa stii sa vinzi. Devii iluzia a ceea ce isi doresc sa vada in tine, nici macar nu este prea greu. Si, deci, adopti cultul ipocriziei, esti un catel dresat. Idealul tau nu este neaparat si al lor si insisti prosteste sa fii ca tine si nu ca ei.

Nu imi este mila de oamenii aceia cu ochelari de cal, nu pot sa ii compatimesc, oricat i-as iubi. Le vand zambete dulci si cuminti si imi vad de drumul meu. Va fi provocarea de a ma vedea printre straini, e posibil sa te vezi mai clar atunci cand esti pe langa oameni pe care nu ii cunosti. Desi am impresia ca ma cunosc relativ binisor (nu complet, ce-i drept, inca nu am avut timp sa cunosc toate personajele care ma formeaza). Pentru ca, ce-i drept, sunt destul de multe personaje in mine; este, de exemplu, o femeie si apoi este si un barbat si normal ca vreo 3 copii, este un inger si un demon, este un geniu al medicinei si este o fata naiva si prostuta, este o aventuriera, este chiar si o curva si am chiar si un mic despot, criminal in serie sau in masa, dupa caz. E obositor sa iti negi in permanenta negativul. Ajung la intrebari filosofice legate de bine si de rau pe care chiar nu vreau sa le abordez. In fine… nici nu stiu de ce vreau sa reprosez aceste lucruri, nu e ca si cum m-ar fi oprit din a fi exact cum am eu chef. Sunt incapatanata ca un catar si mai am si pase je m’en fiche-iste!

Deci bad girl turned better sau good girl turned wonderful, dar niciodata bad girl turned good!

Leave a Reply

