Inspirational, fara alte detalii

Butonam televizorul cand am nimerit pe un program unde parea, initial, sa se prezinte istoria celui de-al doilea razboi mondial. Am o fascinatie ciudata pentru acest razboi ingrozitor din care, va marturisesc sincer, nu inteleg nimic. Dincolo de politica, geografia modificata, istorie, personalitati, dincolo chiar de morti, ramane doar suferinta. Este o mizerie umana in care unii au reusit chiar sa supravietuiasca. Asa ca intotdeauna privesc vietile acestor oameni cu o fascinatie copilareasca.

Pe parcurs am descoperit ca era, de fapt, biografia unei femei, Dr. Ruth, in prezent foarte cunoscuta, se pare, in America. Mi-a atras atentia o mica gluma pe care a facut-o in legatura cu faptul ca, la un moment dat in viata ei. a fost lunetist. Ha ha! O bunicuta lunetist, care te mai si ameninta! Mi-ar placea sa fiu asa!

Dar, trecand peste aceste mici glume, m-a frapat puterea acestei femei extraordinare. Sunt oameni pe care mizeria ii ajuta sa fie mai stralucitori si mai puternici. ( :))) ma scuzati, influenta lui Hugo!) Am facut-o sa sune dramatic, insa oamenii puternici ar trebui sa ne inspire. Aceasta femeie a fost doar una din figurile care au iesit in fata, nici macar nu mai conteaza cine este. Conteaza doar ca si-a construit in permanenta viata, a stiut sa depaseasca momente si oameni, fara sa uite, de fapt, ce a format-o. Unul dintre acesti oameni nedaramati. Nu stiu daca este sinonim cu “invingator”, nici nu stiu daca este potrivit sa folosesc acest termen – semnificatia lui variata prea mult la nivel interindividual. Pentru ca nu te lupti pentru un grand finale, nu acesta este scopul, sa privesti moartea in ochi cu privirea unui invingator, pana atunci trebuie sa traiesti, sa deschizii ochii in fiecare zi si sa stii de ce te scoli din pat. Ce ne motiveaza sa continuam zi de zi? O facem in virtutea inertiei? Atunci de ce sa nu renuntam la primul impas, la prima sangerare? De ce luptam pana la ultima picatura de sange? Este in natura noastra. Si poate avem o cauza pentru care luptam. Chiar daca aceea este sinele. Deci, oameni nedaramati, care s-au construit pe sine. Da, suna bine. Oameni care au privit inapoi si apoi inainte si au reusit sa zambeasca.

Hm… Vorbesc cumva despre “succesul in 5 pasi simpli”? :))))) Sper ca nu!

4 thoughts on “Inspirational, fara alte detalii

    • Da, asa ma gandeam si eu. Dar uneori mai am sclipiri de la providenta. Cred ca sunt un inger si de aceea cateodata am tendinta sa gandesc idealist. :))

Leave a Reply

