Muffin top melter

Pentru ca nu imi place optiunea facebook-ului de a ma face sa urmaresc oameni pe care nu vreau sa ii urmaresc, am dat like unor reviste de gagici, dintre acelea colorate, cu multe poze si putin scris si rochii frumoase si pantofi luciosi. Si printre altele, s-au gasit sa fie si cateva reviste de genul health.com, tot de gagici, dar cu mai putine rochii si mai multi yoga pants. Iti vand acelasi vis, oricum, si ti-l vand si cu nume ciudate.

Cica “free-fat burning abs workout” care iti arata “the muffin top melter video”. Say WHAT? :)) Muffin top what? Asta nu e ceva ce faci in bucatarie? Ma face sa vreau sa imi pun şorţ, nu sweat pants! Si ne mai miram de ce suntem grase! Pai daca faci un exercitiu cu nume de mancare…

Si apoi, in videoclip, incepe cu un exercitiu “the dead bug”. A dead bug in a muffin? Because… girls! Ma bucur ca macar inca au adidasi in picioare, si nu pantofi stiletto! Invatam atatea lucruri minunate din vastul internet…

Asa ca o sa imi fac eu un work out propriu si personal “the rum-cocos fat belly bombons workout”. Pentru ca un lucru este cert – am nevoie sa incep sa imi lucrez muschii.

Ceva titluri motivationale are careva?

Leave a Reply

