Sunt buna

Cred ca ar trebui sa scriu despre asta. Toti rezidentii cu bloguri au cel putin o postare motivationala despre ceea ce inseamna viata de medic rezident, ce intalnesc in cale, ce invata si ce frustrari acumuleaza pe parcurs. Avem mai ales frustrari, iar acest fapt este imortalizat intr-o conversatie recenta cu o colega:

“Ce mana esti cand intri in sala?”
“Mana cu care te stergi la fund!”

Iar apoi mi-a spus cat ma admira ca am curajul sa plec. Pentru ea este prea tarziu, are 2 copii mici, sotul in armata. Uneori cand ma uit la colegii mei, am impresia ca ar renunta complet la medicina, ca o regreta, ca nu au stiut in ce se baga, iar acum nu mai pot iesi.

Eu mai cu mot, sunt incapatanata si inca sustin ca imi place! Pana in acest moment consider ca ar fi trebuit sa ma razgandesc, asa ca deja ma consider imposibil de “vindecat”. Imi vine sa si rad, nu am prea multe argumente pentru aceste afirmatii, se poate sa fie doar o nevroza. Cui ii mai pasa, daca atunci cand iei in brate copilul pe care tocmai l-ai ajutat sa se nasca si il lipesti de tine de teama sa nu il scapi din brate, pentru ca e plin de lichid amniotic si vernix, esti fericit ca faci asta? Nu mi-a pasat ca ma “murdaresc”, nu m-am gandit la riscurile infectioase, era doar o mogaldeata pe care am ajutat-o intr-un moment critic (nasterea este, da, un moment critic). Nu mai tin minte alte detalii, creierul meu le-a eliminat.

Plec pentru ca imi place ceea ce fac. Poate ca plec si din cauza gandacilor din spital, dar in primul rand o fac pentru ca imi pasa de cum voi ajunge. Pentru ca nu vreau sa ajung o desteapta intre desteptii de aici, ci vreau sa ajung BUNA. Undeva, pe parcurs, unii dintre noi ne pierdem scopul, din cauza directiei. Vad obsesia generala pentru “deasupra celorlalti”, un drum deviat patologic de la frumosul “drept inainte”, vad oameni mici care, cand si-au pierdut credinta, au ajuns sa se multumeasca doar cu banii. Plec pentru ca vreau sa fiu departe de acesti oameni. Oh, da, sunt sigura ca orice padure isi are uscaturile ei, am luat in calcul si acest lucru…

Va fi cel putin interesant! Abia astept sa vad ce se va intampla in continuare, zarurile au fost aruncate, iar Universul pare sa tina cu mine.

Leave a Reply

