Cum se citeste corect

Pentru ca in aceasta seara am vazut fotografia unei persoane de sex feminin, mare utilizatoare a selfie-urilor si facebookului, in care era dumneaei pasami-te citind o carte inainte de culcare. Imi pot imagina cu usurinta cele 5 pagini parcurse de ea, printre picaturi, intre selfie, postat, iar apoi vanatoarea de like-uri.

Cititul este o optiune, o facem daca ne face placere, dincolo de presiunea de a avea o cultura generala sau un limbaj elevat, deja a ajuns la stadiul de hobby si, deci, in primul rand are rolul sa ne relaxeze si sa ne dezvolte imaginatia.

Va trebui sa fac ceva, cat de curand, o lista sau ceva, orice, ca sa nu ajung sa ma prostesc de tot. Mi-ar placea sa citesc asa, visand cu ochii deschisi si sa ma las purtata pe alte taramuri – azi nu am reusit, am inceput o carte noua, m-am enervat si m-am agitat. Cred ca e din cauza ca simt ca stau pe loc – este atat de frumos cand mergi inainte, iti da senzatia de libertate si de dinamism si ce poate fi mai frumos de atat?

Leave a Reply

