The Island of Ireland (1)

Incerc sa ma adaptez intr-un nou mediu, destul de diferit fata de ce eram obisnuita pana acum. Ca orice inceput de acest fel, este stresant si deseori incununat de frustrari. Este doar inceputul. Imi spun ca este normal, imi strang fortele si merg mai departe. Este ceea ce mi-am dorit si ceea ce imi doresc si, chiar daca imi este dor de casa, sunt fericita pentru aceasta alegere. Pentru ca descopar atatea lucruri noi. Imi depasesc granitele in fiecare moment din viata mea. Este acel sentiment fantastic de a descoperi fara sa cauti, de a fi liber si de a-ti expansiona eul. Poate ma insel si poate este o iluzie, dar cred ca cresc – scuzati cacofonia.

Avem obligatia sa luam ce-i mai bun de la viata! Este un must do! Si, in acelasi timp, poate este si un joc de noroc. De fiecare data lasam bucati din noi acolo unde ne pasa. Nu le poti parasi complet, iar daca stai prea mult plecat se pierd. Dar nu ai voie sa te blochezi! Nu ai voie! Priveste mereu inainte!

Si totusi ma uit la nevoia oamenilor de a se stabili la locul lor. Cat de plina ar fi viata intr-un loc in care caprioarele si cainii se joaca impreuna? Hm… Sincer, cred ca ar putea fi destul de plina.

2 thoughts on “The Island of Ireland (1)

Leave a Reply

