Love

Am citit pe undeva ca dragostea este indelung rabdatoare. Acopera totul, crede totul, nadajduieste totul, sufera totul.

Si nu am fost niciodata capabila de nici unul dintre aceste lucruri. Nu ma consoleaza nici macar faptul ca fac parte din marea majoritate – de fapt, asta mi se pare chiar si mai trist. Nu ma face decat sa ma gandesc la cat de mica sunt; cand imi imaginez ca am crescut, Soarta imi da mereu peste nas cu cate un gand de acest fel, la naiba!

Daca stau sa ma gandesc, este absolut inspaimantator – ma uit si jur si nu vad, nu am vazut cuplul perfect, relatia ideala, nu stiu daca ar trebui sa am o definitie pentru asta, nu am avut niciodata parte de acea legatura din basme, mereu a fost cate un cusur, mereu am avut cate o retinere, nu am fost dispusa sa sufar totul, iar perspectiva de a face asta mi se pare teribila – ce fiinte comode si noi oamenii! Vrem totul si il vrem pe gratis! Inoportun, de prea multe ori pierdem totul si pierdem degeaba, doar pentru ca nu luptam cu noi insine.

Si-apoi… dragostea este parca un cameleon, mereu isi schimba culoarea si, de multe ori, si forma si pe buna dreptate, din moment ce ea vine din tine, iar tu, tu, omule, nu poti fi acelasi ca cel de peste 20 de ani. Doar ca noi suntem fiinte care imbratiseaza mai tare prezentul, lasand viitorul pe mainile hazardului. Cum as putea sa fiu indelung rabdatoare? Sa acopar totul, sa cred totul, sa nadajduiesc, sa sufar totul?

Sa cred totul…

Poate ar trebui sa incerc.

2 thoughts on “Love

  1. Perfect… nici eu. Totusi am un coleg de facultate care imi zice odata ca a fost pe la niste prieteni in Bucuresti si a ramas la ei peste noapte. Si la un moment dat baga de seama ca ea ii zice mereu iubitului ei “Minu”. Si intreaba: “Dar de ce ii tot zici Minu?” Si rapunsul: “Ei… cum de ce? Minu de la minunat!” Nu ii cunosc personal dar ei cred ca formeaza un cuplu macar aproape perfect.

    Perfect este probabil cand cei doi si-ar da viata unul pentru celalalt.

    Cat despre Soarta – sau Destin daca preferi – probabil ca exista… insa de cele mai multe ori sunt alegerile noastre: https://justwomanblog.wordpress.com/2014/12/14/exista-sau-nu-destin/

Leave a Reply

