Glamour

Nu stiu cine este Ariana Grande, dar arata ca un copil pe tocuri. Care isi schimba iubitii atat de public incat se noteaza in cronici.
Observ ca noi, ca oameni, avem tendinta sa persistam in greseli. Am incercat sa fac chiar pe dos, sa imi iau balerinii si fata de om mare, dar sunt din aceeasi categorie cu acesta Ariana. Nu fac alegeri prea intelepte, iar apoi realizez ca o luna pare ca ieri. Soarta incepe sa imi strige ca ea sta pe ceas si nu are timp de mine si ar trebui sa ma misc. Imi trage doua palme si imi da zece minute de trezire la realitate in care sunt furioasa, imi dau seama de ceea ce imi doresc si imi imaginez ca voi lua cele mai bune decizii. Dar timpul s-a scurs, iar deciziile nu le-am luat, asa ca imi continui drumul in virtutea inertiei militand pentru puterea prezentului si pentru nepasare. Desigur ca imi pasa! Numai ca este mai usor sa fii un copil pe tocuri decat sa fii adult!
Imi fac, desigur, cateva promisiuni pe seara pentru ca apoi sa le infund in perne; ma trezesc dimineata sa merg mai departe; mai departe nu stiu unde, dar merg pentru ca asa am fost obisnuita dintotdeauna. Este, oricum, in principiu, un lucru bun.
Si in final imi dau seama ca este cel mai stupid lucru sa fii copil pe tocuri. La fel de stupid ca si sa fii copil in costum business.
Nu imi plac deciziile de adulti.

Leave a Reply

