Pozitiv

Drumul meu spre spital este de cam 30 de minute de mers pe jos. In mare parte nu este prea interesant si, ce-i drept, pana sa ajungă sa se intunece la orele de plecare si venire, ma uitam ce fel de oameni sunt pe străzi. Nu ca as fi adepta zicalei “haina face pe om” – mai contează si ce “parfum” poarta. 

Prin urmare acesta este exercițiul meu zilnic in balerini. L-am adoptat din simt practic, asa ca sunt împăcată ca e ok. 

Dar este un segment. Nu as putea zice exact cat, 50 de metri poate, este un pod peste Liffey. Si este cat se poate de simplu, dar nu ma deranjează. Este ceea ce imi încânta privirea daca ma uit intr-o parte. Este un moment in care imi permit sa ma deconectez. De la realitate… 

Da… Esențial in tehnicile de supraviețuire. 

Încă nu sunt doar un roboțel.

  

Leave a Reply

