Fericirea

Fericirea e un lucru mărunt, e o aripa care vibrează

E-un pitic ce dansează.

Presupun ca este una din întrebările universale. De altfel, va persista in timp – este una din stările la care aspiram fara sa stim cum sa ajungem. Ca si cum ar fi ceva ce ne aparține in mod natural, una dintre gratuitățile sortii. 

Nu stiu sigur daca fericirea mea depinde de alți oameni. Stiu ca depinde de mine, eu sunt dirijorul stărilor mele de spirit. Dar contează sa imi stiu persoanele iubite sănătoase si in siguranța. Fericirea mea este sa fac clătite pentru iubitul meu sau sa ma uit la un film cu sora mea, sa ma bucur de o cafea cu mama si sa rad pana cand ma doare burta cu cel mai bun prieten. Fericirea mea este să fiu singura acasă si sa ascult muzica. Este să ma rog la Dumnezeu știind ca Dumnezeu exista. Este să muncesc intr-un mod satisfăcător. Este să ma simt sănătoasă. Este sa fiu împăcată cu trecutul meu si încrezătoare cu viitorul. Este sa imi placa de mine însămi. 

Fericirea mea e-un pitic ce dansează.

Leave a Reply

